9 april 2008

tack

Äntligen kan jag få mitt liv tillbaka (eller efter att jag tagit en lång het dusch och sovit många långa timmar). Texten är inskickad. Tillfälligt sluttänkt. Och jag är yr, alldeles yr och trött, fysiskt och psykiskt.

Igår skulle jag ta en liten tupplur för att sedan igen tömma mig på text. Det gick inte så bra. Jag sov sju timmar och vaknade mitt i natten. Såg en film och sov sedan ytterligare sju timmar. Idag har inte värktabletterna hjälpt mot spänningshuvudvärk, inte heller den timmeslånga promenad jag unnade mig för att lösa tillbaka kvällens konsertbiljett efter Lycke Li:s annulering på grund av sjukdom.

Och egentligen tar skrivande inte slut. Men efter idag behöver jag inte skriva mig fördärva inför en deadline (eller inte tills nästa deadline i alla fall).

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ashet ska det stå ju ;)

när det börjar sa...

Jaaa. Och fortfarande klarar jag inte av att läsa det korrekt :D