4 april 2008

reklampaus & ett jävla tjat om pigghet

Om jag skulle vara i Åbo skulle jag vara här. Och om jag inte gått på något annat skulle jag i alla fall ha gått hit på lördag klockan 21. Men nu är jag inte i Åbo och inte imorgon heller (har bland annat glömt att ta med min hemnyckel).

Tjat: Jag är pigg. Klockan sju (svensktid) åt jag frukost (och såg pigg ut). Så småningom ska jag stå framför människor (och prata på ett piggt och inspirerande sätt). Igår kväll drack jag fler än en öl. Det var ett bra ställe att drick öl på och med bra sällskap dessutom. I natt sov jag knappt eftersom jag hela tiden vaknade orolig över att jag försovit mig (sånt gör en på piggt humör).

4 kommentarer:

Lisen sa...

Well, well... vissa av oss åker ju till Åbo. Annars hade jag antagligen suttit i på ett viss ställe kl 12.40 idag och lyssnat på en viss person.

Lisen sa...

Vad nu sitta i på kan betyda. Vem bryr sig :-)

tapZa sa...

Kanske språkkursen var lite att ta i? :-)

när det börjar sa...

Lisen: Större publik än en viss person förberett sig på blev det även om du satt på tåget istället. Hoppas det var bra i Åbo! (Precis, vem bryr sig)

Tapza: Mmm.. lite för mycket känslan av att det satt ett manligt tysksluddrande fyllo i båset bredvid.