8 april 2008

när man jobbar intensivt dagarna i enda har man inte så mycket liv att blogga om

Jag skriver vidare. Har hela dagen analyserat Thinspiration som används av personer med ätstörningar. Sedan gick jag hem för att tillreda en hamburgare med extra mycket fet majonäs och nu ska jag äta en chokladplatta. Om jag går till Friskis och Svettis ikväll är det för att jag vill bada bastu (och för att jag glömde ta med handduken när jag var där igår, vilket störde mig helt otroligt mycket under hela träningspasset).

2 kommentarer:

0008 sa...

Sruntar i princip vad du skriver om, så länge du skriver. :)Fortsättningsvis äger du en av de bloggar där formuleringarna känns fräscha, okonstlade och alltid ger mig en inspiration i mitt eget skrivande. Så inget slutande eller pauser här inte, okej?!

när det börjar sa...

Vad svarar man på en sån kommentar? Tack för en enorm egoboost! Och okej, varken pauser eller slutande. Vi skriver båda vidare oberoende om vi råkar ha ett liv eller inte för tillfället.