22 april 2008

38,4 °C

Hela säsong 3 av Hell's Kitchen, hela säsong 1 av jPod, över hälften av säsong 10 av Americas Top Model, halva säsong 3 av House, ströavsnitt av Desperate Housewives, dokumentären Super High Me, filmen Funny Games US, tre-timmars sömnavsnitt nu och då och litervis av vatten.

Jag har varit busy och bored sedan tordagkväll. Jag orkar inte längre. Kan inte slappna av i kroppen för längre stunder. Vill vara ensam hemma. Vill inte säga hej när jag går till köket för att koka te. Jag vill inte le. Jag vill inte att de andra ler. Jag vill inte att de överhuvudtaget tittar på mig.

2 kommentarer:

Anonym sa...

nejnej, krya på dig, här ska det ÅLF:as!

när det börjar sa...

Det fixade sig. Jag föll för att skriva ett ynkligt "jag är sjuk-inlägg" och vaknade feberfri följande morgon. Life is wonderful!

Jag vill ju också ÅLF:a... Hörde att du lovat sekretera. Jättetack! Hoppas ni har det bra!