2 oktober 2008

som om någon tänkt på mig

Jag läste nyss färdigt Liv Strömquists seriealbum Hundra procent fett. Jag läste första sidan och tänkte "Jamen, den här måste jag definitivt ta en kopia på och tejpa upp på passande vägg", sedan läste jag andra sidan och tänkte "Jamen, den här måste jag definitivt ta en kopia på och tejpa upp på passande vägg", sedan läste jag tredje sidan och tänkte "Jamen, den här måste jag definitivt ta en kopia på och tejpa upp på passande vägg", sedan läste jag fjärde sidan och tänkte "Helt otroligt, det här vinner ju nästan över Nina Hemmingssons enrutingar eller Joanna Rubin Dranger".

Naturligtvis googlade jag seriealbumen (för man googlar ju allt nuförtiden och då kom jag på att det var ju något jag funderade på i Tyskland som jag skulle googla vid passande tillfälle. Vad det var jag skulle googla har jag glömt, för det gör man ju trots allt rätt ofta, glömmer alltså) och när jag googlade hittade jag detta.

1 kommentar:

Jessica sa...

Joanna Rubin Dranger är bra, kanske måste jag ta mig en titt på de andra också!