15 mars 2013

en listdag


När vaknade du imorse? 
08.04.

Vad var det första du tänkte när du vaknade? 
Att jag vaknade innan väckarklockan ringde.

Har du ringt nån imorse, vem och vad sa ni?
Jag ringde till frissan och bokade tid.

Vilket humör är du på?
Nöjd och belåten, också om jag fortfarande är flunssig.

Har du ont någonstans?
Halsen och mensvärk.

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? 
Chips.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? 
Bröd, apelsiner, glass och kattmat

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet?
Mejlen.

Vad ska du göra i kväll?
Dricka cider på pub och inte stanna för länge eftersom jag måste akuthandla kattsand.

Vilken är den första låten du sätter på idag? 
Har ännu inte lyssnat på något.

Vad tycker du om din blogg? 
Idag är jag inte alls lika stressad över den som tidigare i veckan.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Jag satt hemma vid köksbordet och försökte skriva avhandling, eller så vilade jag på soffan.

Tror du att du kommer få en komplimang idag, för vad? 
Det kan hända. Men har ingen aning varför.

När fotade du något senast, och vad? 
Igår kväll tog jag en bild innan jag kröp ner bredvid Orvar.


Har du gjort av med pengar idag, på vad?
Inte ännu. Ska snart till en bankomat efter pengar till en present.

Om du sträcker ut ditt ben rakt ut, vad snuddar du vid då? 
En vägg.

Vad har du på dig idag? 
Svart och grått, stickat och stretchande.

Inga kommentarer: