13 mars 2013

2 tips till ära av 50

Idag är det dag 50 av blogg100. Halvvägs, heltungt. Eller egentligen är det varierande. Just nu är det mest "gonatt, jag ska gå till sängs", därför två snabba och mycket bra tips:

1. Jill har börjat blogga igen. Det är tur för senaste tiden har jag många gånger varit nära att mejla henne och be henne privatblogga till mig, alternativt uppdatera aktivare på facebook. Läs.

2. Den 21.3 ordnas poetry slam i Åbo. Anmäl dig som tävlande. Kom som publik. Idag anmälde jag mig, fick ett fint mejlsvar och kände en blandning av prestationsångest och nervöst pirr.

2 kommentarer:

Jill sa...

Sötis! Det är riktigt kul att blogga igen, inspirationen flödar. Det skadar inte heller att ha så gott som oändligt med tid (när jag inte bloggar spelar jag nyaste SimCity).

när det börjar sa...

Ja, jag är imponerad av blogginläggen som bara rasar in. Mycket bra!