17 augusti 2011

dagens jobb

Avhandlingsord: 1112.

Läst: bara mitt material.

Mötestid: noll (förutom några kortare möten i korriodoren om upprörande saker)

Framgång: att orka ta mig till bibban i Arken, sedan tillbaka till arbetrummet, upptäcka att jag glömde en bok, gå tillbaka till bibban i Arken, därifrån passa på att gå till huvudbibban efter reserverade böcker och vidare till ekonomiska bibban för att hämta ytterligare en reserverad bok. Men skavsår hela vägen.

Höjdpunkt: när jag insåg att jag sedan den 26.5 skrivit 47 sidor text. Har bara räknat ord så jag har inte riktigt haft koll på det. 47 sidor text och jag har hunnit ha semester, resa och göra andra roliga saker. Att räkna ord lönar sig. Och känna småpanik över att tiden börjar ta slut.

Distraktion: lite facebook och så avslutades dagen med att jag inte kommer åt mitt hemområde där alla texter är sparade. Hade glömt att det var idag det skulle hända.

Inga kommentarer: