24 augusti 2011

alla dagar är bloggdagar och (nästan) alla dagar är bra dagar

Den här dagen var extra bra. Eftersom:

1. Jag skrev inte men det gjorde inget för jag bokade flygresor och skrev två bidragsansökningar.
2. Jag stod i ett gathörn och pratade med vän. Då körde googlemapsbilen förbi. (Okej, okej, det där var kanske inte helt bra, men i alla fall råkade jag ha någorlunda kloka kläder på mig)
3. Jag såg Kaleidoskoopi A. Det var bra. Jag gillar inte jonglerande typer, men de här kunde jag gott och väl kunnat titta på några fler timmar. Tack S för sällskapet! (Imorgon, torsdag, kan man se föreställningen sista gången. Se!)
4. Jag åt en jokirapu-lohitoast på Kerttu och drack en päroncider till. Det var gott. Tack S för sällskapet!
5. Jag köpte idag den mörklila Kånken. "Det är inte åldern som gör ungdomen utan attributen". Eller hur det nu heter.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Kånken-jee! (Bild!)

när det börjar sa...

Bättre än bild: du får se den live under LittSkapveckoslutet!

Jessica sa...

Och dela rum med den!