20 februari 2011

söndagsbilder










4 kommentarer:

Jessica sa...

Jag vill också till Sthlm! Var utställningen bra?

när det börjar sa...

Det jobbiga med Stockholm är att jag varje gång jag är här konstaterar att jag vill bo här. Utställningen var tyvärr en liten besvikelse. Den var inte lika stor som jag trodde och extremt mycket människor.

Sandra sa...

Tyckte att bunkern funka bra som utställningslokal! Men det var jäkligt mycket människor, det var vi inte alls beredda på (dock en lördag). Folk med förköpta biljetter fick gå in före alla vanliga dödliga.. Kön slingrade nästan till bron.. Portvakten stoppade folkflödet just före vår tur och vi stod faktiskt ute i kylan och köade 30-40min innan vi kom in! Så med detta i beaktande så var det nog lite av en besvikelse... Men annars fint.

när det börjar sa...

Jo, bunkern gillade jag också. Jag hade köpt biljett långt innan och behövde inte köa. Jag hade tur och utställningstiden förlängdes så att jag kunde gå dit genast jag checkat in på hotellet. Det var sista timmen utställningen var öppen. Ingen kö, men väldigt trångt där inne och man fick hela tiden köa för att komma fram till nästa soldat eller infoplansch.