1 februari 2011

"eftersom jag tydligen är så insnöad på bloggar ser jag framemot att läsa Alex Schulmans nya bok"

Det sa jag i något skede. Efter att jag sagt blogg hit, bokblogg dit och en hel massa bloggblogg i radio. Jag skyller på att jag var hög på hostmedicin och febernedsättare. Och inte visste jag att man syns i radio heller. Blek är jag tydligen. hoppas det bara gäller idag eller att det var på grund av belysningen.

Nu hem och sova några timmar, sedan ny sats febernedsättande och vårens sista föreläsning. Hipp hej. Hej hipp. Coldrex är bra. Och om man inte kan sova på grund av kroppsvärk ska man gräva fram sin spikmatta. Då somnar man. Hipp hej.

2 kommentarer:

Jessica sa...

"en hel massa bloggblogg i radio" :D Låter ju hur bra som helst! Krya på dig!

när det börjar sa...

Tack!

Hur väljer du vad du läser? Bloggar.
Var läser du recensioner? DN och bokbloggar.
Vad ser du framemot att läsa näst? Bloggaren Schulmans nya bok.