20 juli 2008

och sedan tillbaka till vardagen

Idag har jag sovit. Länge, djupt och gott i egen säng. Eller tills jag blev väckt av någon som ringde. Efter det sov jag några timmar till.

Det blir så när man har roligt flera dygn i rad. Helt fantastiska har de senaste dagarna faktiskt varit. Bila upp, bussa ner. Var lite darrig båda vägarna. Perfect line of drunkness, we were in the corridor, corridor thingy, mellan änglavaktsbesök, jaa (tyskuttalat). Det är kanske inte så konstigt att jag har ont i halsen fortfarande. Av allt sjönsjungande vrål mitt i natten. Ju högre destu bättre. Överrösta. Plastigmexikohattflaskkork på huvudet. Prost!

2 kommentarer:

Jessica sa...

"Plastigmexikohattflaskkork på huvudet" - been there, done that, it's fun :)

Anonym sa...

Jo, det är nog något helt extra :)