23 maj 2008

silverbröllop

Det är mycket hemligheter nu. Han ringde till mig nyss från en industrihall, det var vår hemlighet. Jag hörde knappt vad han sa. Och så skrattade vi och sa ses imorgon. Efteråt skickade jag ett mejl till en tredje person i hemlighet från honom som ringt mig innan. Kan du i hemlighet printa ut lite bilder på Bonney M? Någon vet inte om att hon kommer att vara i Åbo i morgon, men det vet vi andra tre. Varken hon eller han som hon kommer i sällskap med vet att de ska på middag och en Bonney M-konsert i september.

Hon är den som alltid brukar veta allt. Och jag glömmer så lätt vem jag hade vilken hemlighet med.

4 kommentarer:

Jessica sa...

klurigt!

när det börjar sa...

sneaky, sneaky gör huvudet tungt

Anonym sa...

Hej! Jag märkte just att du har länkat till min blogg här också, kiva :) Jag läser din blogg fast jag inte vågat mig på att kommentera här ännu. Hoppas du trivs i Åbo igen!

när det börjar sa...

Hej! Och jag läser regelbundet, men lat med kommenterandet. Sol och värme gör under med Åbo :)