11 december 2010

det börjar kännas bättre

Om det var dag 3, rubriken var mina föräldrar och om jag var med i den här bloggrejen där man skriver under en viss rubrik en viss dag (men som jag inte är med i eftersom jag kände att det skulle vara för svårt), då skulle jag skriva ungefär det här:

Min mamma har skickat fb-meddelande varje dag jag varit sjuk för att kolla hur det är. Jag har svarat. Idag ringde hon för hon tänkte att jag kanske skriver att jag håller på att bli friskare, men att jag egentligen är väldigt sjuk. Min släng av riktigt horribelt sjuk tidigare på hösten skrämde både mig själv och andra. Nåja, nu blev det här ett sjukdomsinlägg igen, trots att det skulle handla om mina föräldrar. Tillbaka.

Min mamma ringde idag för att kolla hur jag mår. Hon frågade om jag hade febernedsättande medicin och tillade att min pappa kan köra 120+120 kilometer om jag har för långt till apoteket och medicinen är slut. Det är mina föräldrar. Mina fina föräldrar.

Inga kommentarer: