31 januari 2009

Oh my.

Man får alla möjliga idéer när man sitter på en båt i 11 timmar.

Som att man borde ordna ett evenemang. Ett evenemang där paintball och litteratur kombineras. Hur, är fortfarande lite luddigt, men vi är iaf redan två deltagare.

Som att det är dags att ta itu med den där mindre kiva aspekten i ens liv. Så jag trycker på knappen. Och helt ny är väl inte försöket. Förra gången avslutades det med att jag satt i en främmande bil som körde in på en väldigt främmande egnahemshusgård, med en rätt främmande typ bredvid mig som sa "Ja, det var här jag växte upp", följt av en tystnad och "Ja, huset har väl fem eller sex rum", medan jag själv inte fick fram annat än "Jaha" och egentligen inte kunde tänka annat än "Säg inte att jag ska träffa din mamma nu. Säg inte att jag ska träffa din mamma nu".

4 kommentarer:

Anonym sa...

*LOL*
Lycka till med försök nr.2.

Anonym sa...

Och så fortsatte det:
"Mina föräldrar är inte hemma"
"Jaha"
"Nu ska jag visa dig var jag gick i skola"
"Jaha"

Tack!

tapZa sa...

2LOL

Vad är det för fel på mammor? :-)

Anonym sa...

De har söner ;)