11 januari 2009

jobbstart

A presenterar mig för B: Det här är Lotta. Vår blivande bästis.
Vid tillfället tyckte jag att det lät lite konstigt, något dygn senare blev jag inbjuden till pojkarnas pokerkväll och ytterligare något dygn senare dansade vi bugg mitt i natten.

Det har varit några riktigt galna dagar. Galet intensiva. Galet roliga. Galet sömnlösa. Galet långa. Galet uttröttande. Galet speedade. Galet tokiga. Galna och intressanta. Galet motiverad till också de seriösa arbetsuppgifterna. Jag tror inte längre att jag kommer att trivas på nya jobbet. Jag vet att jag kommer att trivas.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Låter ju hur bra som helst ditt nya jobb. Är jätte glad för din skull. :D Blir det studieliv andra gången i ditt liv... ;) Visa vad du går för! Lycka till!

när det börjar sa...

Jag har redan konstaterat att man inte med åldern blir den som går hem först från festen ;)