14 januari 2009

inlägg i serien: just nu kunde jag skriva färdigt föreläsningsmanus I


Därtill: en vatten flaska, en flaska balanserande, vitaminiserande fiberdryck, en penna här, en penna där, lip conditioner I, lip conditioner II, två hålstansar, två nitstansar, en mobiltelefon, en fungerande bordstelefon, en ickekopplad bordstelefon, en banan, en nyckelknippe, post, kuvert, frimärken, en bokhög för kurs I, en bokhög för kurs II, en kalender, ett paraply, en samling udda miniatyrfigurer (ett stycke Spongebob i plast, en mörkhyad ängel i keramik, en katt av trä, ett och annat viktigt tappa-inte-bort kvitto.

Jag flyttade in i mitten av december. Efter det hade jag ett långt jullov. Nu är jag tillbaka.

3 kommentarer:

Yvonne sa...

Det verkar som att du har allt du nånsin kan behöva under arbetsdagen inom räckhåll :) Roligt att du känner det som att kommer att trivas!

när det börjar sa...

Skrivbord II (det nyare) är däremot väldigt tomt ännu, men månne jag inte ska få det fyllt också...

Anonym sa...

haha! sådär ser mitt skrivbord ut idag, fast på ett dåligt sätt. jag måste göra nåt åt det så att jag ryms.
vi ses!