26 februari 2013

för mycket spänning

När jag igår (ähum, i förtid skrev den här morgonens blogginlägg) var jag ironisk när jag skrev att det mest spännande som hänt igår var att jag åt makaronilåda. Då visste jag inte att det skulle bli ännu mer spännande på grund av samma makaronilåda (i kombination med textdeadline och glömska när det gäller att förvara matlådan i jobbets kylskåp). Jag hade ingen aning att jag skulle ha mardrömmar, tro att jag skulle svimma och få matförgiftning av samma makaronilåda. Men det fick jag. Samtidigt fick jag testa vad appen Sleep cycle verkligen går för. Den är mycket bra kan jag konstatera. Den hävdar att min sömnkvalité låg vid 30% medan den normalt är runt 65% (som också brukar kännas ganska dåligt). Det kan nog stämma. Och lika snabbt som matförgiftningen kom börjar jag känna att den försvinner. Vågar snart mig på att äta morgonmål.

Inga kommentarer: