7 januari 2013

får jag gå hem nu?

Första arbetsdagen idag. Eller första arbetsdagen som jag sitter i arbetsrummet. Eller första arbetsdagen jag sitter i arbetsrummet en vardag (eftersom jag var här igår också). Det är idag, alltså.

Hittills: kom nästan försent till en kurs jag är inhoppande lärare i. Min dator startade inte. Min dator startade men jag kom inte åt sådant jag spratat på den. Glömde bort att det kunde bli en bättre kursstart om en presentation av deltagare också gjordes under första kurstillfället. Visade en film. Det upptäcktes att jag tagit med mig fel version av filmen. Ibland pratade de arabiska, men textningen hade jag inte med mig. Jag glömde också lunchen hemma.

1 kommentar:

Mia Skrifver sa...

Tisdag är en mycket mer strukturerad dag. Strunta i måndagar i framtiden också.