21 september 2009

söndag




3 kommentarer:

Jessica sa...

Åh, det är jees att plocka trattis fast jag inte ens tycker om svampar!

Mia Skrifver sa...

men har hon plockat dem då? de är ju kvar där på bilden än. jag är lite misstänksam jag. det kanske bara är liksom en bild av vad man kunde ha plockat.

när det börjar sa...

På söndagen stod följande på min facebook-statusuppdatering: "Lotta + Åboskog + espressofylld termos + smörgåsar + söndag = frys fylld med lingon och trattkantareller". Och som vi alla vet är allt som står på fb-statusar sant. Så det så.

(Frånsett att min frys inte är fylld med lingon, inte trattkantareller heller, att där också finns en del blåbär, kanske någon påse ärtermajspaprika, eventuellt lite glass och att det kanske finns plats för något till.)

Ja, att plocka svamp är jees. Dessutom finns chansen att man får träningsvärk av det. Måttlig träningsvärk är också jees.