9 maj 2013

it e de så lätt it när biln måst skrotas

Bilen går inte att rädda. Men jag fortsätter tänka positivt och förhoppningsvis inspirera. Har idag sökt fram en ny möjlig bil på nätet. Jag har lärt mig nytt. När jag började googla visste jag bara att jag kanske inte skulle föreslå en bil med buckla i förardörren till den andra delägaren. Nu har jag också koll på vad som är mycket och lite medkörda kilometrar. Skulle inte vara så tokigt att också i sommar köra katterna mellan Åbo och Karis över veckoslut.

2 kommentarer:

Jill sa...

Roger vill sälja sin bil, köp. Den rullar på utan större bekymmer och det ryms en människokropp i bakluckan. Den har också fyra cupholders, vilket är mycket viktigt. Katter har transporterats i den tidigare, så vi vet att den biten fungerar.

när det börjar sa...

Hehe! Dessutom vet jag att den är snygg. 3000€ och vi köper! ;)