15 mars 2012

nu är jag såndär igen

...bloggar när jag har en konsertbiljett som bränner i fickan (förutom att den nu råkar finnas i handväskan och jag inte ens har några fickor i den stickade klänningen jag har på mig. och inte bränner den bokstavligen heller).

Den här gången Placebo.

Men ja, den är ungefär vad jag inte tänker på så mycket, eftersom jag tänker på annat, men bloggar om den i alla fall. Och gör annat (förutom när jag plötsligt går på Tintålunch med O mitt på en torsdag (också om vi egentligen skulle gå till Panini för att jag ändå hela tiden är till Tintå eller Delhi Darbar) och efteråt går vi till 8raita för att köpa biljetter till Placebo, som jag nog ser framemot).

Det andra: skrivandet, texter, teorikapitel i avhandling, pratandet om texter, förändringar.

hälften av skrivbordet. hälften av kaoset/tänkandet

2 kommentarer:

heidi sa...

jag läste fel först, terrorkapitel...

när det börjar sa...

Terrorkapitel och teorikapitel, känns som samma sak vissa dagar.