3 mars 2012

en (stympad) fredagslista på en lördag



Nämn något som gjorde dig glad igår:
Väldigt många saker just igår. After work, mejl, kroppsterapi mitt på dagen.
Vad gjorde du kl 08 i morse?
Sov.
Vad gjorde du för 15 min sedan?
Startade diskmaskinen.
Det sista du sa högt?
Kom ner därifrån.
Det senaste någon sa till dig:
Hejdå.
Vad har du druckit idag?
Kaffe
Vad var det senaste du åt?
En smörgås
Vad var det senaste du köpte?
En cider på Bristol.
Vad är det för väder hos dig nu?
Strålande solsken. 
Vad ser du om du tittar till höger?
Diskmaskinen
Vad gör dig glad just nu?
Människor, vädret, katterna. Att det är lördag och jag är ledig.
Vad ska du göra härnäst?
Klä på mig, gå ut, handla mat, dammsuga och månadsstäda kattsandslådan, skriva. Vet till och med hur jag ska avsluta hela dagen, göra en pavlova som jag lämnar över natten i en svalnande ugn.
Humör just nu?
Harmonisk.
Kläder just nu?
pyjamas och Ugg-tofflor.
Vad längtar du mest efter just nu?
Att gå ut på en promenad, pavlova, skriva

Inga kommentarer: