1 juni 2008

allt oftare saknar jag en bakgård med gräsmatta

4 kommentarer:

Anonym sa...

Jag saknar också en gård med gräsmatta ibland, fast jag har en hyfsat stor balkong.

när det börjar sa...

Jag har en liten balkong, mot solsidan från fem på morgonen till sen eftermiddag, mot byggarbetet, mot vältraffikerad väg. Men det kunde vara värre och man hade inte ens en balkong.

Anonym sa...

Min balkong är inte inglasad och har morgonsol ända till kl. 10-11. Sen ingen sol eftermiddag eller kväll. Dessutom måste jag klaga på att balkongen är på innergården och det ekar något fruktansvärt. För att inte tala om insynen :) Men det är kiva att odla blommor och att sitta en varm sommarkväll och läsa samtidigt som man dricker nå gott!

när det börjar sa...

Man får göra det bästa av sin balkong. Men nu ska jag ut i trädgårdsgungan för att dricka morgonkaffe i småstad :)