13 februari 2012

jag mötte lassi

hälften naturell jogurth
hälften vatten
passlig mängd konservburksmango (i brist på annat)
lite salt
lite socker

mixa i två minuter

mangolassi, det godaste som finns!


ps. det finns inga onödiga blogginlägg. och jag orkar inte skriva att jag idag gick av och an till läkaren bara för att konstatera att proven bara kan tas så snart jag vaknat på morgonen (nytt försök imorgon) och att jag kände mig tvungen att avbryta avhandlingsskrivandet (ähum) för att skriva skönlitterärt och att jag nu ska återvända till det. nu skrev jag det i alla fall. praktiskt. tack och hej alltså.

4 kommentarer:

Jessica sa...

VAR ÄR INLÄGGET OM ATT DU SKA TILL GÖTEBORG DÅ? :) (JA, CAPS LOCK ÄR MEDVETET)

när det börjar sa...

Meh! Det blev måndag, vardag. Och till mitt klena försvar kan jag säga att jag efter göteborgsbokningen gjorde en bergenbokning för jobbresa i juni och därmed nollställde jag hjärnan. Ha tröstan! Det kommer!

Mia Skrifver sa...

men vad du reser. och det säger jag bara för att det är orättvist. i synnerhet göteborg. det är så orättvist att jag kan nästan inte prata.

när det börjar sa...

jag vet. jag är en ohygglig jetsetter. förlåt.