22 februari 2012

idag med röst

Ett litet experiment:
Förra blogginlägget med ljud.

4 kommentarer:

Nina sa...

Åh! Ja! Vad fint att höra din röst. Får sån inbördessaknad :(

Jessica sa...

Oj! Du är i min dator! Men fint

när det börjar sa...

Fint och creepy, skulle jag säga :)
Saknar också gamla, goda, riktiga inbördes! Undrar om vi borde testa skype-inbördesbeundran?

Anonym sa...

Hej och tack för din info - jag har verkligen plockat upp något nytt från höger här gjorde jag dock expertis några tekniska problem med att använda denna webbplats, eftersom jag upplevde att ladda om partierna webbplats gånger tidigare att jag kunde få det att ladda på rätt sätt hade jag undrar om ditt webbhotell är OK? Inte för att jag klagar, men tröga lastning fall gånger kommer ofta påverkar din placering i Google och kan skada ditt kvalitetsresultat om reklam och marknadsföring med Adwords Anyway jag lägga till denna RSS till min e-post och kunde se ut för mycket mer av din respektive spännande innehåll Se till att du uppdaterar denna snart igen