6 oktober 2011

dagen då...

1. jag natten innan vaknat av mardrömmar om att jag glömt att gå för att föreläsa och tyckte att kursen lika bra kan skippas.
2. jag vaknade för att läsa att Steve Jobs dött. Vila i frid.
3. jag mindes att gå till föreläsningen.
4. jag mindes att därifrån direkt gick till nästa föreläsning.
5. jag gick från andra föreläsningen direkt till ett möte.
6. jag jobbat hela dagen men inte överhuvudtaget varit till min arbetsplats eller rum.
7. jag läste på facebook att Tranströmer fick Nobelpriset i litteratur, någon som jag för en gångs skull läst.
8. jag på kvällen ska gå på författarserien.
9. jag är så trött att det inte är sant.
10. jag konstaterar att jag följande dag behöver en sovmorgon.
11. jag skriver för att minnas om det frågas: min temperatur är 38 grader.

Inga kommentarer: