19 september 2010

min söndag

Jessica gjorde en enkät idag. Jag försökte göra en också, men det var omöjligt. Jag har gjort för mycket idag, det har bara varit bra saker, ingen jag saknat, inget dumt, inget sjukt.

Start med morgonbastu i infrarödbastu, plockat plommon från föräldrars plommonträd, äpplen från äppelträd, gjort svamprisotto av svamp jag plockade igår, fått 8503/9000 poäng när jag sjöng With Every Heartbeat med We Sing Encore, åkt tåg, ätit gudomlig bulla, öppnat pingissäsongen, tänkt lite på morgondagen föreläsning. Sånt. Ganska typiskt söndag.

2 kommentarer:

Jessica sa...

vitsi du har coolare söndagar! fast jag fick rödvin och fick prata bröllop, det var inte illa! Mm, Lottas risotto, gött gött!

när det börjar sa...

Jag har börjat gilla min söndagar. Den här gången: risottoris, köttbuljong, kantareller, trattkantareller, (någonslags)sopp, parmesanost och körsbärstomater. Rödvin och bröllop är inte fy skam!