27 september 2010

just for the record

JaHurra-filmer jag sett sedan början av januari:


The Road som jag minns även om jag såg den i början av januari, precis som Where the Wild Things are som jag såg då och minns tydligt. Sedan såg jag Twilight tätt följt av The Twilight Saga: New Moon, kunde då inte förstå hur jag väntat så länge med att se dem. Happiness minns jag knappt, jag bara minns att jag tänkte att jag borde se den igen. Shutter Island var så bra som alla sagt att den skulle vara. A Single Man tyckte jag att var super, nu minns jag den knappt och vet inte längre varför jag höjde den till skyarna. The King of Kong var en dokumentär i min smak. Mera sånt. De ofrivilliga hade jag gärna redan sett på Stockholms filmfestival. Jag hade väldigt svårt att förstå hur det råkade sig att jag såg Donnie Darko först i år.



Inga kommentarer: