28 september 2010

det har kommit ett paket på posten och jag hittade en bok på loppis

6 kommentarer:

Martina sa...

wohoo! jag köpte prins charles känsla på bokmässan (och fick den signerad av liv... lalala)! den ska bli min belöning när jag har skrivit klart min hemtent. den verkar helt super!

när det börjar sa...

"lalala", jajaja. över allt får jag läsa hur du träffat liv och jag är avundsjuk. avundjuk! har inte börjat på prins charles än, men allt annat av henne är super och den här verkade vara i samma stil.

Martina sa...

jaja, men det är så sällan jag har något att skryta med, jag måste ta chansen nu!

Jessica sa...

helt rätt med Hetero i Hägersten!

Jessica sa...

Martina: Minns jag fel eller är du inte med i två antologier?? :P

när det börjar sa...

Och priser och såna finheter!