23 november 2009

saker jag inte förstår:

Mitt matbord av trä har flyttat på sig med nästan en meter. Står ihop med byrån helt plötsligt.

Av allt att dömma var min huvudvärkiga, yrande natt väldigt orolig. Tydligen var inte bara drömmarna kaotiska. Jag har antagligen också gått omkring i sömnen och gjort en ommöblering i min lägenhet.

Jag är rätt skeptisk till att ordna en konferens flera gånger. Helt plötsligt känns det extremt lockande att hålla sig till att skriva en simpel doktorsavhandling.

2 kommentarer:

Nina sa...

Men det är väl inte ett så dåligt resultat? Jag är superimponerad av allt ditt organiserande. Lycka till med den simpla doktorsavhandlingen.

när det börjar sa...

Tack! Det är bara att sätta sig ner och skriva, som folk säger. Eller som jag sa för några dagar sedan:

-Vad går det egentligen ut på? Det där doktorerande. Måste du skriva ett visst antal artiklar?
-Nä, jag måste bara skriva en bok.