24 maj 2009

balansräkning

Nä, jag har inte gjort något speciellt den senaste tiden. Läst guideböcker. Funderat på packning. Tänkt på jobb. Planerat in möten. Avbokat möten. Funderat hur jag ska svara på sms jag fått. Funderat när jag senaste kände att jag var eld och lågor. Legat i solariet och för första gången i mitt liv blivit brun istället för röd. Eller okej, blivit rödbrun istället för kräftröd. Sett på filmer. Lyssnat på musik. Sovit utan dyna för att bota huvudvärken. Legat på spikmattan för att bota huvudvärken. Idag blivit av med min sexdagarlånga huvudvärken. Konstaterat att jag var eld och lågor hela förra veckan. Konstaterat att det känns som väldigt länge sen. Glömt att svara på mejl. Kommit ihåg att svara på mejl. Inte orkat svara på mejl. Tänkt att jag svarar på mejl imorgon. Kännt att det var väldigt längesen måndagskvällens program, tisdagskvällens program, onsdagens sista jobbtågresa med möte, onsdagskvällens program, torsdagens fotboll. Och det känns inte alls som om det var lördag igår. Jag har bara haft fullt upp och varit väldigtväldigt trött.

Inga kommentarer: