24 september 2012

nästa år. då tusan. nästa år!

Det var en gång som jag skulle åka till Göteborgs bokmässa. Jag hade bokat boende och resa. Sedan blev det galna dagar och jag blev galen. Eller främst glömsk. Plötsligt hade jag köpt en flygresa till Munchen samma helg. Det tycker jag fortfarande att är oerhört klumpigt gjort av mig. Också om Munchen är fint och de bor fina människor där, som jag dessutom känner. Och det blir min fjärde Oktoberfest, och femte besök i staden. Men Göteborg. Det är nog rätt sorgligt.

3 kommentarer:

Jessica sa...

Carcassone-turneringen! (Inte för att vi på nåt sätt skulle hinna med den, men ändå!)

Nina sa...

Jamen ja, det hade jag ju helt glömt bort! Nu tycker jag att vi bums planerar in turneringen nån gång här i vår.

när det börjar sa...

Ja, carcassone. Det hade jag inte glömt bort, men oberoende hur jag försökte formulera det i inlägget blev det så fjuttigt. Som om det bara var en lite grej vi skulle göra bland allt annat. Måste på riktigt planeras in.