3 juli 2009

alla världens förslag ska man höra innan öronen trillar av

Egentligen skrev jag en text här som handlade om förslag jag fick idag som jag tackade nej till. Sedan skrev jag hur jag nog aldrig kommer att gå med på sådana förslag för jag är inte en sådan människa. Sedan skrev jag att en kompis nog har rätt när han sa att jag är mera ute efter någon adrenalijunkieaktig som inte förslår myspysigt stillasittande. Det var efter att jag skrivit om det myspysiga som jag raderade allt eftersom jag insåg att det egentligen inte handlar om aktiviteten i fråga, det handlar om sällskapet.

Och så blev det en sådan här text.
Och jag har skrivkramp.
Och jag har varit till Stockholm sedan jag kom hem från Italien.
Och jag fortsätter publicera bilder från Italien trots det.
För jag har skrivkramp som sagt var.

Inga kommentarer: