14 juli 2013

och sedan blir det en ny dag och jag vet inte alls vilken dag det är, hurra!

Blev sjuk, blev frisk, gick på långpromenad med mamma, besökt sju loppisar, gick på långpromenad med mamma och pappa, använt fyra timmar till att tillreda etiopisk måltid, mamma och pappa har monterat ihop en balkongdörr till mig och grannar har knackat i väggarna för att de inte gillade att vi hamrade tolv på dagen en söndag, stekt plättar, sålt (och säljer fortfarande) mina ägodelar på loppis, och som en grande finale:

har nu två förhandsgranskare som väntar på att jag ska skicka mitt avhandlingsmanus till dem.

Några fjuttiga, men intensiva veckor kvar tills jag vinkar adjö till texten och hoppas att den kommer tillbaka i inte allt för sönderrivna bitar.

Betyg 7 av 10. Behöver öva lite till. 

Inga kommentarer: