21 april 2011

Så här kan vi inte ha det

Jag jobbar. (Det är väldigt viktigt att jag skriver det för att ingen ska misstänka något annat. Det är till och med så viktigt att jag måste inleda hela blogginlägget med den meningen. Meningen är så pass viktig att jag till och med känner att jag måste göra den kort och slagkraftig.)

Medan jag jobbar spelar jag Shadow Cities. Det är en viktig dag. Det är slutet av kampanjen och jag har äntligen möjlighet att placera mig bland top 5. Så ringer jag ett telefonsamtal. (Ytterst ovanligt. Ringa med telefonen, konstigt). Fortsätter jobba. Glömmer att jag medan jag jobbar också brukar spela. Glömmer att efter telefonsamtalet förvandla iPhonen till min spelmanick. Katastrof.

Jepp, det var allt jag hade att säga just nu. Jag tänkte att alla behöver veta.

Inga kommentarer: