1 juni 2010

fel tänk

Jag ska logga in i min blogg.
Min blogg finns inte.
Jag försöker göra ett felmeddelande.
Det går inte att göra ett felmeddelande.
Jag försöker logga in i bloggen för att skriva att jag inte kommer åt min blogg.
Fel tänk.


Sedan:
Jag väntar flera timmar.
Inget händer.
Jag väntar en natt.
Inget händer.
Det går fortfarande inte att göra felmeddelande.
Går inte att logga in.
Jag går till en annan dator.
Min blogg hittas inte.
Det går att göra felmeddelande.
Efter två sms för att verifiera att jag är jag är min blogg tillbaka.

Det var nästan lite dramatiskt.

5 kommentarer:

Nina sa...

Oj! Vilket mysterium. Kanske den försvann in i en annan dimension.

Jessica sa...

det var absolut dramatiskt! Men Blogger var lite knäppt igår, WordPress kom och ville göra reklam och tyckte att jag skulle registrera Panorama etc. där i stället. Morr

när det börjar sa...

Blogger hävdade att de upptäckt mystiska händelser (eller något liknande) på min blogg och därför var tvungna att blockera den. Ganska konstigt.

Sandra sa...

Jag råkade faktiskt just då försöka komma in o läsa. Blev jätte orolig när jag inte hittade bloggen. Jag tänkte att du kan väl inte ha stängt den, det är ju jätteviktig för dig!

när det börjar sa...

Jo, inget bloggstängas här inte. Däremot tycker jag att du gärna får blogga lite oftare så att jag har något att läsa ;)