3 juni 2010

dagens outfit


Betyg: totalt värdelös när det blåser utomhus.

5 kommentarer:

Nina sa...

Det ser fint ut. Jee för dagens outfit. Jag applåderar modet (i dubbel bemärkelse).

Jill sa...

Jag blev lite rädd först när jag såg rubriken, om du först skriver dagboksinlägg och sedan drar en dagens outfit. Men denna dagens outfit var så pass speciell att det är OK. Helt underbar bild!

Jessica sa...

och jag trodde det var frågan om boken ;)

Haha, fint ordskämt Nina!

när det börjar sa...

Tack! Jag glömde nämna att klänningen är köpt från Beyond Retro i Stockholm.

Fintfint ordskämt, Nina!

Jill, har du en outfit vald för tisdag redan? Jag tror jag börjar få lite panik. Hur fjantigt (på en skala från 1 till 10) är det om jag tar en av mina Green Day t-skjortor från 1996? 10?

Tack för boklånet, Jessica. Har ännu inte börjat läsa den. Gissar att det kommer en recension sen. Lovar nästan att det kommer en recension.

Jill sa...

Jag valde en outfit i februari, men nu lovar de kallt och möjligtvis regn, så det ser inte så lovande ut.

Jag ska fara och shoppa lite på lördagen tror jag, har inga coola punkkläder, men satsar på att du och Patte ser så coola ut att vårt gäng ändå slipper in.

T-skjorta från 1996 är ascoolt och lite fjantigt, dvs perfekt!