6 november 2013

Mitt huvud i 3D

Redan i måndags fick jag (högst troligen) veckans bästa meddelande:


Alltså, hur fint som helst. Den inte helt anonyma* drömmaren har aldrig sett mig poetryslamma (ännu). På fredag skall jag åka till en högstadieklass i Kyrkslätt för att hålla en workshop i att skriva och uppträda med dikter. Tyvärr tror jag inte att de kan projicera i 3D. De har dessutom inte högtalare så kan inte heller visa exempel genom att ha Für Elise i bakgrunden. Genast jag fick meddelandet testade jag läsa en dikt med bakgrundsmusiken. Fungerade förvånande bra. Spelar kanske in någongång och bloggar en fortsättning.

* Förlåt, du får helt enkelt räkna det här som att jag ger cred till dig.

2 kommentarer:

Den inte så anonyma sa...

Ja-a. Vad kan man säga. Jag har ett rikt inre liv?

när det börjar sa...

Eller kanske vi kan komma överens om att du kan förutspå framtiden.