12 juli 2012

juni kom och gick


En del av månaden var knut i Karis. Där lekte han med Da Bird.


Orvar var också i Karis. Han gillar fönstervyn.



Knut är inte van med morgontidningen. Jag konstaterade att jag inte behöver prenumerera en om jag vill läsa i fred.




Jag hängde lite på Kastrup.


Jag gick en promenad i Bergen, Norge.


Det var fint i Bergen.


Jag gick förmodligen i de brantaste backarna.


Jag såg fin gatukonst.


Jag såg så fin gatukonst att den var bakom plexiglas.


Jag tittade ut genom ett litet fönster på hotellrummet.


Här sov jag.


Jag satt i en bil i Karis.


Jag var med på lite parkhäng i Åbo. Gick på toaletten i Äventyrsparken.


Jag kattvaktade. De var fina och sociala.


Jag var ut på galej i Åbo. Här kom jag förmodligen hem från en middag + krog.


Ibland åkte jag bara förbi Karis.


Den gången åkte jag till Helsingfors där jag inte tog några foton.


Jag stod på tågperrong.

Knut och Orvar var ibland hemma.




På midsommar stod jag en kort stund på en strand.


Inga kommentarer: