16 augusti 2012

VERSALER

För någon vecka sedan ringde min arbetstelefon. Nu har jag bokat en resa till Stockholm. Och mycket snart har jag gjort klart en 45 minuters föreläsning om bloggar och flickskap. Det är roligt. Det är lite annorlunda. Det är inte ett prat framför den vanliga publiken bestående av studerande eller forskare. Det är till sådana som jag egentligen tänker mig som publik för min forskning. De som jag hoppas att har någon nytta av min forskning.

Men det var egentligen inte det jag skulle skriva.

Det jag tänkt på medan jag skrivit föreläsningen är: jag måste bli klar med avhandlingen snart. JAG MÅSTE BLI KLAR. Det är egentligen helt omöjligt att få med allt jag vet och kan på 45 minuter. Det har gått så smidigt och enkelt att göra föreläsningen att det där som borde stå i avhandlingen, bara borde pillas dit. JAG MÅSTE BLI KLAR!


2 kommentarer:

Mia Skrifver sa...

Jo, bli klar. Jag vill gå på fest. Seså. Hoppla.

Och om du kollar in min blogg idag så har jag benhård koll på vad du håller på med. Tjusar-Lotta. Just saying. Again.

när det börjar sa...

FEEEEST!

Och iiiik tills i kväll. Hoppas tjuskraften hittas ikväll också.