23 maj 2011

lösryckt


Skrivveckoslut från fredag till söndag. Det var bra, men jag behöver helg. Avrundade söndagen med pingis. Mera bra idé än dålig idé. Gick fortfarande lite på högvarv efter allt skrivande. Jobb idag. Hörde röster i lägenhet när jag kom hem från jobbet. Katterna hade knäppt på teven. Orvar har blivit modigare. Jag bokade nyss två biljetter till den sista måltiden till nästa vecka. Jag såg pjäsen Mormors svarta ögon förra veckan, det glömde jag blogga om. En riktigt bra monolog. Jag glömmer hela tiden att jag ska på System of a Down konsert nästa vecka. I början av året såg jag pjäsen Subtales. Arior från medelklassen. Det glömde jag också att blogga om, tror jag. Rekommenderas! Jag åt nyss glass. Det var min middag. Ja, eller egentligen lunch. För jag åt ingen lunch idag. Egentligen borde jag väl äta riktig mat snart. Det är kanske matbrist som gjort mig så trött. Det är konstigt att jag inte är hungrigare. Härkommer en kattbild på Orvar och Knut. Den har inte något med något att göra. Den är söt.


Inga kommentarer: