27 februari 2008

förlåt

Idag har jag varit otrevlig. Jag har varit otrevlig och fräsig mot alla. Förlåt!

Planen var att spendera kvällen med engelskspråkiga kompisar, tills jag insåg att de antagligen säger upp bekantskapen efter att ha träffat Stress-Lotta. Dessutom var jag så trött att jag tvivlar på att jag kunde föra a relaxed conversion in English without too many swear words and insults. Istället sade jag Parmesankana ateria kolalla mukaan vid Hesburger. Åt, tittade på Profiler i max femton minuter och sov i två och en halv timme.
Det gjorde mig trevligare.

Jag hasar efter i min tidtabell. Jag panikar, stressar, oroar mig. Hoppar över lunch för att kompensera och blir ännu mer förbannad. När det enda jag är absolut tvungen att göra är att packa, lämna tillbaka bibliotektböcker, föra ut roskis och diska innan jag åker.

Inga kommentarer: